Content

Капризите на моята любима



Моята любима много е капризна.
Не я ли целуна при среща - се мръщи,
не я ли изпратя след среща до вкъщи -
следващата вечер не ще да излиза.

Ако й на празник букет не изпратя,

казва ми, че вече друг ще си намери,
гдето ще над нея влюбено трепери
и не ще забравя никога цветята.

С накити обаче в харч ме тя не слага,

за злато, брилянти не вдига ми врява
и над суетата женска се надсмива.

"Хубавата дреха май ми по-приляга!" - 

казва и в това е тя напълно права,
че от всеки накит тя е по-красива.


7.02.1994г.                       Асен Марианов


подобрете имунитета си
Само след няколко дни бях напълно здрава, но това не бе всичко. Изведнъж започнах да се изчиствам от други стари заболявания и проблеми за които дълго време не съм знаела какво да предприема. 
Стихове, Асен Марианов, 1994, Поезия

0 comments:

Публикуване на коментар

Внуци - 2010 година