Content

Не ми разказвай колко ме обичаш



Не ми разказвай своите тревоги,
че ако аз ти моите разкажа,
те тъй са тежки така са много,
та с тежестта им мога да те смажа.

Не ми разказвай колко ме обичаш,
рискувайки да се опосориш,
че в мойта гръд дам ли ти да надничаш,
от моята любов ще изгориш.

Един до друг, един за друг копнеем,
а мъката в гърдите ни не спира
неимоверно бързо да расте.

Дори да се погледнем с теб не смеем,
че в погледите наши се събира
тревогата и я издават те.

3.02.1994г. Асен Марианов


Авторът е от гр. Годеч. Има шест внука. Има една издадена книга с поезия и още стотици неиздадени поеми. Който би желал да закупи книгата, да позвъни на телефон: 0895687490.

Крем-балсам с витамин Е и масло от пшеничен зародиш
Гел за крака и вени
Крем жожоба - грижа за лице и тяло
Масло 110 билки с Алое вера

0 comments:

Публикуване на коментар

Внуци - 2010 година