Content

СЛУШАЙ МОЙТЕ ПЕСНИ, МАМО

Слушай мойте песни, мамо,
но сълзи не дей пролива.
Моята душа е само
с твойто щастие щастлива.

Страдаш, че от теб далече
неуморно, по света
скитам пет години вече
и разнасям песента.

Този глас е дар от Бога,
с него станах аз богат,
как, кажи, от него мога
да лишавам този свят?

Хората ме обожават
точно зарад този глас,
затова те заслужават
песни да им пея аз.

В песните намирам смисъл
да живея с таз изява,
но към тебе мойта мисъл
да ме тегли не престава.

Слушай мойте песни, мамо,
но сълзи де дей пролива.
Моята душа е само
с твойто щастие щастлива.

Много съм ти благодарен,
че с тоз дар си ме родила,
живот с песни натоварен
с него си ми отредила.

В песните намирам смисъл
да живея с таз изява,
но към тебе мойта мисъл
да ме води не престава.

Твойта майчина любов
в скитането ме крепи.
Да се върна съм готов,
още малко потърпи.

Слушай мойте песни, мамо,
но сълзи не дей пролива.
Моята душа е само
с твойто щастие щастлива.

15.09.2012г.

...
Ще се върна, ще остана
до семейното огнище,
но да пея да престана
няма никога за нищо!

Щом светът ме позове,
пак ще литна да му пея.
Бог вълшебен глас кове
за вълшебна епопея.

Нека песента кънти
в опери, в концертни зали,
Богът всемогъщ и ти
щом с тоз дар сте ме създали!

Слушай мойте песни, мамо,
но сълзи не дей пролива.
Моята душа е само
с твойто щастие щастлива.

0 comments:

Публикуване на коментар

Внуци - 2010 година