Content

ОБИКНИ МЕ

Обикни ме, обикни, обикни ме, моме!
В мойта къща надникни, тя уютен дом е.

Прекрачи ти моя праг, прекрачи го, прекрачи!
Твоя лик, тъй мил и драг, твойте хубави очи

са за мен като балсам.Щом до теб поседна,
аз ще си го взимам сам, като те погледна.

Тоз балсам ще ми е лек на душа и тяло,
с него винаги човек здрав ще е изцяло.

Той е приказно целебен - най-добрата билка,
затова ми е потребен с вълшебната жилка.

Не отнемай твойта близост от очите ми,
Бог е чужд на всека низост, ще ни задоми.

Прекрачи ти моя праг, прекрачи го, прекрачи!
Твоя образ мил и драг, твойте хубави очи

щом до мен си неотлъчно, пъргава и вредна,
аз балсам ще взимам сръчно, като те погледна.

Обикни ме, обикни, обикни ме, моме!
В мойта къща надникни, тя уютен дом е.

Ти стани на мен другарка верна и добра,
на къщата - господарка, щом ни Бог събра!

0 comments:

Публикуване на коментар

Внуци - 2010 година